Bad mom #1

Når familien trænger til at komme væk fra hverdagens strabadser…

Indlægget og opholdet er sponsoreret af lalandia

img_413231073440_unknownimg_4137img_4135img_413331072560_unknown31072752_unknown31073072_unknown31073296_unknown31073808_unknown

I weekenden blev vi sendt til Lalandia, for at afprøve deres nye Kids Area.

Som mange af jer ved, har vi tre børn i alderen 8, 5 og 20 mdr. Lalandia indholder mange aktiviteter til alle aldersgrupper. Vi var rundt omkring mange ting, men faktisk brugt vi meget tid på, bare at opholde os i hytterne. Hytter der i øvrigt giver een følelsen af, at man er på ferie i sverige. Vi lever til dagligt i byggerod, så for os, var det SÅ skønt at vi slet ikke skulle koncentrere os om andet end bare at være en familie samlet uden ROD!

Vi ankom fredag aften, så vi startede med at gå ned i centeret og spise på Bones, hvor der i øvrigt var legeområde på restaurenten.

Lørdag morgen stod vi op, og vi spiste morgenmad, og gik til stranden. Der ligger en store dejlig strand lige ned til den hytte vi boede i. Det var fantastisk at få kvalitets tid, og vi havde vores hund med. Han nød det virkelig også!

Derefter besluttede vi os for, at tage i Monkey Tunky land, så børnene kunne brænde noget krudt af inden frokost. Faktisk koloenormt legeland, hvor Filip og Nikoline nærmest for første gang i deres liv legede sammen. Vi blev selv små børn, min mand og jeg, og og ræsede på rutshe baner med lille Frederik, og mulede med ham i det bløde underlag.

Vi tog pizza med hjem i huset og Frederik fik sig en lille lur. Vi andre slappede af og snakkede. Roen fyldte os og det samme gjorde samtalerne med vores to store børn.

Det største øjeblik kom, da han vågnede og vi for alvor kunne indtage badelandet. Weheeeeeeee!!!

Vi delte os. Jeg tog med Frederik i det nye småbørns område Kids area. Det var fantastisk. Han væltede sig rundt i det varme vand, og det var bare ham og jeg. Ungerne kørte på rutshe baner med farmand, og dagen kunne ingen ende tage, og der var slet ikke timer nok, hvis man spurgte dem. De ville rundt over det hele. I et af bassinerne kommer der bølger som hvis man stod på en strand, det var også et hit at kunne hoppe i bølger. I et af de andre, kunne man svømme ind under et stort vandfald og ind i en grotte. Der var også udendørs arealer med jacuzzi (varmt vand) og med omkringliggende vand der var koldt og med et lille legeområde.

Vi har besluttet os for, at vi skal have sådan en tur hver 3 måned og jeg giver Lalandia  min varmeste anbefaling. Især hvis man ikke har mulighed for at rejse udenlandsk.

Se mere på deres Facebook side